Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag de MRI gehad, niet getraind want had scooter pech. Lol.

Wat een KUT ding, ik kan al geen tel stil zitten, lig je daar zo ziek lang XD

Comment

• Hahaa mri is kut he, hoeveel tesla zat je in? ik zat in 3 haha.
      Hoe lang zat je er in?
      Wat een kutgeluid de hele tijd in dat kleine dingetje XD

Comment

• Tesla u wot? geen idee, kreeg eerst ff me schouder volgepompt met die troep, toen kwartier wachten, toen half uur in die MRI, en ja ze zei herrie, ik denk je hoort die motor ofzo, nee word je helemaal para gemaakt met die piepjes.

BIEEEP, BOEEEPP, BIEPBIEPBIEPBOEEP, niet zo zachtjes ook XD

Comment

• Hahaha inderdaad, iets ergere geluiden dan verwacht BLIEP WOEP WOEP KADENG FLIP FLOP.
          Tesla is de kracht van het magnetisch veld waarmee de MRI zijn werk doet :P
          Ja kreeg zelf ook contrastvloeistof in me schouder, hoop dat ze bij jou wel iets vinden.. Bij mij kwam het op niks uit

Comment

• Originally posted by NickP View Post
            Ja kreeg zelf ook contrastvloeistof in me schouder, hoop dat ze bij jou wel iets vinden.. Bij mij kwam het op niks uit
            Ik zag die rontgen foto, wat een knoepert die naald XD

Ja man ik hoop het ook, maar de hoop erop daalt alweer door jou

Comment

• Hahahahah nergens voor nodig, mijn probleem leek niet alleen in de schouder te liggen maar in mijn gehele wervelkolom. Denk niet dat t bij jou het geval is dus niks om je druk over te maken

Comment

• Laten we het hopen haha.

Okee gister heel erg misdragen, qua voeding (of naja drankjes..) maargoed gaan we niet dood aan. Maandag Power-Push, twijfel nog om meteen 100% max te gaan, of toch wat lager (bijv 3x55kg bp ipv 60) om zo wat meer speling te houden voor verhoging.

Comment

• Ok eten voor morgen = done.

Vandaag powerdag, maar dat gaan we veranderen, word gewoon 4x pw hypertrophy vast, schema is al klaar. Dat op kracht trainen vind ik maar kut, en vooral push is imo nog te gevoelig voor me schouder.

Comment

• Pull training:
                    barbell bent-over row
                    10x50kg
                    10x50kg
                    9x55kg
                    8x55kg

romanian deadlift
                    4x10x50kg (schijfje onder hak)

lat pulldown
                    3 sets van 15

leg curl
                    3 sets van 15

shrugs
                    3 sets van 15

ez barl curl
                    4 sets van 8-12

concentration curl
                    3 sets van 15

woeiii

Comment

• hypertrophy faggot.

grapje dexie, waarom heb je niet alle gewichten erbij?
                      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Omdat ik dat niet allemaal onthoud van die apparaten enz, ff alles uitprinten in bijhouden in een multimap, wel zo makkelijk.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                          Omdat ik dat niet allemaal onthoud van die apparaten enz, ff alles uitprinten in bijhouden in een multimap, wel zo makkelijk.
                          of gewoon beter opletten pannenkoek, je weet toch wel met welke gewichten je hebt lopen slingeren?
                          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Ja maar nooit precies, shrugs waren 30kg per db ofzo, en lpd 90lbs.

wil sws alles in een map bijhouden, gewoon op papier en elke week omtrek van buik/nek/benen/armen.

Comment

• Ik zou niet elke week/ te vaak je omtrekken meten, dat zou misschien demotiverend kunnen werken.

Ikzelf ga vaak pas meten als ik me groter voel. Het klinkt misschien raar, maar je merkt bijv. vanzelf wanneer je dikkere armen krijgt en als je dan ineens gaat meten dan heb je dik kans dat je meer cm's pakt.

Taille bijhouden kan overigens nooit kwaad.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Per week is inderdaad wel heel vaak mocht je willen meten zou ik het per maand oid doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X